JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

جایزه ی تبرک در قزوین : یک سال استفاده ی مجانی از حمید

-می دونی شباهت ابگوشت با اتوبوس چیه ؟ تو هر دو تاش گوشتاش ته وای میستن

-کلاغه تو اسمون تخم می ذاره ولی تخمش نمیوفته پایین .. اگه گفتی چرا ؟؟؟؟ . نرو پایین یکم فکر کن . چون شورت پاش بود

به لره میگن 12 امامتو میشناسی میگه: ها. میگن خوب اسماشون رو بگو . میگه اینجوری نه ، اگه ببینمشون میشناسم!!!

 

ترکه رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت!!!

 

 دختر زشته به دوست پسرش می گه: شباهت من و خورشید چیه؟ می گه: به جفتتون نمی شه مستقیم نگاه کرد!!!

 

 به ترکه می گن احمق ترین خواننده کیه؟ می گه: حبیب .می گن: چرا؟ می گه : اخه گیتار می زنه می گه صدای دهل می یاد!!!

 

یه بار لره با ترکه دعواش می شه ترکه اجر پرت می کنه لره هد می زنه!!!

غضنفر کنار ساحل نشسته بود و هی میگفت:
بارک الله اصگر, آفرین اصگر.
ازش پرسیدند:
چرا اینقدر اصغر رو تشویق میکنی؟
باهم مسابقه نفس گذاشتیم, اصگر دو ساعته زیر آبه اما هنوزم نفس داره!!!   

 

ترکه و زنش دعواشون شده بوده، ‌با هم حرف نمی‌زدند. زن ترکه وقتی شب میره بخوابه، یک یادداشت برای ترکه می‌گذاره که: منو فردا ساعت 6 بیدار کن. صبح زنه ساعت 10 از خواب پا میشه، ‌می‌بینه ترکه براش یک یادداشت گذاشته که: پاشو زنیکه خر! ساعت شیشه!!!

 
یه روز سه نفر میرن پیش ازرائیل، اولی(امریکائی):ازرائیل کی میشه ما بزرگترین موشک دنیا رو بسازیم. ازرائیل:1500سال دیگه، اولی: میزنه زیره گریه ومیگه عمر من تا اون موقع کفاف نمیده. دومی( ژاپنی):ازرائیل کی میشه ما ریزترین کامپیوتر دنیا رو بسازیم. ازرائیل:1700سال دیگه، دومی میزنه زیر گریه میگه عمر من تا اون موقع کفاف نمیده. سومی(عربه):ازرائیل کی میشه ما آدم بشیم. این بارازرائیل میزنه زیر گریه و میگه عمر من تا اون موقع کفاف نمیده!!!
 
 
یه روز دوتا قزوینی از کنار هم رد میشن یکیشون برمیگرده میگه ببخشید علی جون از جلو نشناختمت!!!
 
 
ترکه داشته از تو جنگل رد میشده؛ یهو یک شیره جلوشو میگیره، میگه: کوچولو کجا میری؟! ترکه میگه: خونه مادر بزرگ، بخورم پفک نمکی، چاق بشم چله بشم، بعد میام کیرمم نمیتونی بخوری!!!
 

ترکه می خواسته بچشو نصیحت کنه.به بچش می گه بچه چند سالته؟بچه می گه 17 سالمه .ترکه می گه خاک بر سرت کنم الان هم سن و سالای تو 30 سالشونه

 

 

 

اخونده دختر پسر رو لب تو لب تو مسجد می بینه می ره می گه مگه شما خانواده ندارین . حیا ندارین . شرف ندارین .پسره می گه چرا حاج اقا همه اینارو داریم فقط خونه خالی نداریم

جشنواره فیلم اصفهان 1- دو نفر با یک تخم مرغ ! 2- تا حالا موز خوردی؟ ! 3- 10 نفر زیر یک چتر ! 4- من هوشنگ 15 تومان دارم ! 5- دیشب باز هم پیتزا خوردم

 

ترکه نذر میکنه کنکور قبوله بشه مادرشو پیاده بفرسته کربلا

تحقیقات دانشمندان نشان دادکه یه گوز کاری برابربا10 عددقرص اکس شادی اورمیباشد

یه روز یه ترکه میره بانک میگه اقا کل موجودی منو بدید میگیره پولهارو میشماره میگه درسته بذار سر جاش

یه روز یه مرده تو خواب میبینه که زنش رو تو بازی کامپوتری کشته .صبح که از خواب پا میشه می بینه زنش زنده هست.میگه یادم رفت سیوش کنم

پیرمرده میمیره. میره اون دنیا میبینه دارن به زنش سوزن میزنن. میگه چرا به زنم سوزن میزنید .میگن به خاطر تعداد خیانتهای تو بهش می زنیم.
برمیگرده به زنش میگه من خیلی دوست داشتم.
زنه میگه دروغ نگو مادرت زیره چرخ خیاطیه.......

یه روز ترکه با دوست دخترش می رفته می رسن به پلیس راه
ترکه به دختره می گه برو اونطرف پلیس راه
من که ردمی شم بگوتجریش تا کسی شک نکنه و سوارت کنم
ترکه رد می شه دختره یادش مره چی بگه می گه ونک
ترکه می گه نه مسیرم نمی خوره !!!!!!!!!

 به یه ترکه مگن علامت @ چیه میگه : ای دورت بگردم

سوال
از کدام طرف کفتر می اید؟ الف : بالا   ب: پایین    ج: چپ   د:راست

نظرات 3 + ارسال نظر
فرخ سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ http://bmc.coo.ir

سلام دوست عزیز



وبلاگ خوبی دارین اگر تمایل داشته باشین

تبادل لینک و لوگو داشته باشیم

عنوان لینک من بهترینهای راک متال و بلک متال میباشد

منتظرتون هستم

دوستارتون ............. فرخ

وحید جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ http://vahidfar.myblog.ir

با سلام
بنده خاستاردرج تبلغات متنی رایگان در وبلاگ شما هستم
شما تبلیغات بنده را با عنوان:
جاوا جوک عکس شعر آموزش آهنگ طنز برای موبایل
در وبلاگ درج کنید و تبلغات خود را برای بنده ارسال کنید
با تشکر وحید

helya چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://pixrain.com

خوشحال میشم به سایتم سر بزنی. ممنون و بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد