JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

دانستنی ها

پیرمرد 81 ساله پیش از آن که دفن شود، چشمانش را باز کرد و گفت: لطفا یک لیوان آب!

پرسپولیس در میان نامزدهای اسکار

فیلم پرسپولیس ساخته مرجان ساتراپی و وینسنت پاراونو در میان نامزدهای جایزه اسکار امسال که ساعتی پیش اعلام شد، قرار دارد نامزدهای بخش های اصلی جوایز اسکار امسال عبارتند از: بهترین فیلم: کفاره، جونو، مایکل کلایتون، پیرمردها جایی ندارند، خونی ریخته خواهد شد بهترین کارگردانی: جولیان اشنابل(محفظه نجات و پروانه)، جیسون ریت من (جونو)، تونی گیلوری (مایکل کلایتون)،جوئل و اتان کوئن(جایی برای پیرمردها نیست)، پل توماس اندرسون (خونی خواهد ریخت) بهترین بازیگر زن:کیت بلانش (الیزابت)، جولی کریستی (دور از او)، ماریون کوتلیار(زندگی شیرین)، لورا لینی (رام نشده ها)، الن پیج(جونو) بهترین بازیگر مرد: جورج کلونی (مایکل کلایتون) ، دانیل دی لوئیس (خونی ریخته خواهد شد) ، جانی دپ (سونی تاد)، تامی لی جونز (در دره الاه)، ویگو مورتنزن (وعده های شرقی) بهترین بازیگر زن نقش دوم:کیت بلانشت (من آنجا نیستم)، روبی دی (گانگستر آمریکایی)، سایروسی رونان (کفاره)، آمی رایان (از دست رفته)، تیلدا سوینتن (مایکل کلایتون) بهترین بازیگر مرد نقش دوم:کیسی آفلک (قتل جسی جیمز)، خاویر باردم (پیرمردها جایی ندارند) ، هال هولبروک( درون سرزمین وحشی)، فلیپ سیمور هوفمن (جنگ چارلی ویلسون)، تام ویلکینسون (مایکل کلایتون) بهترین فیلم مستند: پایانی متصور نیست، نوشتن در زمان جنگ، سیکو، تاکسی، جنگ/رقص

"بریتینی اسپرز به زودی خواهد مرد"

یک روانشناس برجسته در اقدامی نادر، علنا اعلام کرد که در صورت عدم درمان فوری بریتنی اسپرز، خواننده مشهور پاپ، وی در کمتر از شش ماه خواهد مرد.


بریتنی اسپرز یکی از مشهورترین ستارگان دنیای پاپ است که لقب شاهزاده پاپ را یدک می کشد

به نوشته روزنامه پراودا چاپ روسیه، دکتر لیلان گلاس روز گذشته با اعلام این موضوع خواستار توجه جدی تر به وضعیت وخیم بریتنی اسپرز که با بیماری روانی دست و پنجه نرم می کند، شد.

این روانشناس بالینی مشهور هشدار داد بریتنی اسپرز مستعد خودکشی است و ممکن است حتی قبل از شش ماه به زندگی خود خاتمه دهد و باید هر چه سریع تر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان روانی بستری و تحت درمان قرار گیرد.

در حالی که در هفته های اخیر اخبار بسیاری از وخامت بیماری روانی بریتنی اسپرز در رسانه ها منتشر شده است، پراودا مدعی شده است که آسوشیتدپرس هم اکنون یک زندگی نامه از وی تهیه کرده است تا به محض انتشار خبر مرگ وی آن را منتشر کند.

در همین حال امروز برخی از روانشناسان به انتقاد از لیلان گلاس برای اعلام تشخیص روانی اش پرداختند ولی دکتر گلاس، که رواندرمانگر برخی از ستارگان هالیوود است، می گوید که چاره دیگری برای جلب توجه اسپرز و یا اطرافیانش به وضعیت وخیم این خواننده نداشته است. اظهارات دکتر گلاس دیروز و امروز به طرز گسترده ای در سایت ها و شبکه های رادیویی و تلویزیونی از جمله ام تی وی و سایت انترتینمنت بازتاب یافته است.

دکتر گلاس اظهار داشته است که بریتنی اسپرز مبتلا به اختلال دو قطبی افسردگی/ شیدایی است و هم اکنون بیماری وی رو به وخامت نهاده است.


انتقال بریتنی اسپرز به بیمارستان برای چند روز در صدر اخبار آمریکا قرار گرفت

در چهارم ژانویه بریتنی اسپرز خود و کودک خردسالش را در حمام محبوس کرد و شیر آب وان را باز گذاشت و به مدت سه ساعت حاضر به خروج از آن نشد تا آنکه سرانجام با مداخله پلیس و در حالی که به برانکار بسته شده بود به بخش فوریت های روانپزشکی، بیمارستان انتقال یافت.

رفتارهای دیوانه وار بریتنی اسپرز در هفته گذشته در دادگاه سبب محرومیت او از ملاقات با دو پسر خردسالش که توسط همسر سابقش نگهداری می شوند، شد.

چند روز پیش نیز او با چند عکاس پاپاراتزی درگیر شد و تلاش کرد تا آنها را کتک بزند که این درگیری نیز با مداخله پلیس خاتمه یافت.

امروز برخی از نشریات زرد آمریکا و بریتانیا نیز نوشتند که چند هفته پیش یک پیشگوی مشهور مکزیکی پیشگویی کرده بود که بریتنی اسپرز در سال 2008 خواهد مرد.

بریتنی اسپرز در سالهای اخیر همواره با رفتارهای عجیب خود از جمله تراشیدن ناگهانی موهایش یا ازدواج چندین دقیقه ای خبرنگاران را متعجب کرده است و در کانون توجه رسانه ها قرار داشته است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد