JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

بیوگرافی کیت وینسلت

بیوگرافی کیت وینسلت
نام کامل:KATE ELIZABETH WINSLET
تاریخ تولد: 5 اکتبر 1975-انگلیس.
شغل: بازیگر.
علت شهرت: TITANIC.
تحصیلات: دیپلم متوسطه.
قد: 172 سانتی متر.
وزن: 57 کیلو گرم.
Kate Winslet i Historien om David Gale
پدر:ROGER WINSLET---شغل: بازیگر تئاتر.
مادر:SALLY WINSLET---شغل: بازیگر تئاتر.
خواهرها:ANNA-BETH---بازیگر میباشند.
برادر:JOSS.
همسران:
1-JAMES THREAPLETON---شغل: کارگردان---سال ازدواج: 1998----سال طلاق:2001.
2-SAM MENDES----شغل: کارگردان
سال ازدواج: 2003.
پسر:JOE ALFIE WINSLET MENDES----2 ساله.
دختر:MIA HONEY THREAPLETON---5 ساله.
جوایز دریافتی: 4 بار نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر
نقش اول-GOLDEN GLOBE.
                     Kate Winslet   
فیلمها:
Gnomeo & Juliet (2006) - Juliet (voice)
Flushed Away (2006) - Rita (voice)
Little Children (2006)
All the King's Men (2005)
Romance & Cigarettes (2005)
Finding Neverland (2004)
Pride (TV) (2004) (voice)

Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004)
Plunge: The Movie (2003)
The Life of David Gale (2003)
War Game (2001)
Iris (2001)
Christmas Carol: The Movie (2001)
Enigma (2001)
Quills (2000)

Faeries (1999)
Holy Smoke (1999)
Hideous Kinky (1998)
Titanic (1997)
Hamlet (1996)
Jude (1996)
Sense and Sensibility (1995)
A Kid in King Arthur's Court (1995)
Heavenly Creatures (1994)
Get Back (1992)
Anglo Saxon Attitudes (1992)
Dark Season (1991)
* وی فـعالیـت هـنـری خود را از ایفای نقش در یک سریال
شبکه BBC در سال 1991 آغاز کرد.
* درآمد وی از فیلم تایتانیک: 2 میلیون دلار
 

توصیه هایی در مورد دوست دختر به شما


پیش میاد بعضی وقتا که وقتی دارین با یه دختر دیگه راه می رید دوست دخترتون شما رو رویت کنه(خوب اخه الاغ ادم که بره نزدیک خونه دوست دخترش قدم بزنه همین می شه دیگه!)...به هر حال بر حسب خصوصیات ذاتی دوست دخترتون یه واکنش هایی و یه بلاهایی سرتون میاد...در این پست سعی بر این داشتم که شما رو کمی اگاه کنم:

1.دختر شهرستانی: همون لحظه تصمیم می گیره که کاری باید بکنه...لذا جلو میاد یه کشیده اب نکشیده به شما می زنه و بعد شروع می کنه وسط خیابون فحش و فحش کاری و گیس و گیس کشی با دختره(ابرو نمی مونه واسه ادم)
2.دختر شر: می ره خونه...شیشه ویسکی رو میاره می ذاره جلوش...مست مست می کنه...شب میاد در خونتون تمام شیشه های خونتون رو میاره پایین(ای ول)
3.دختر بی جنبه: همون لحظه با یه پسر طرح رفاقت می ریزه...دستشو می گیره میاد از جلوی شما رد می شه
4.دختر درس خون: می ره خونه می شینه پای درس و کتاب...4 تا مسئله حل می کنه 2-3 تا عدد بدست میاره(بعد وقتی دارین از زیر یه ساختمون به ارتفاع 20 متر رد می شید...گلوله ای بدون سرعت اولیه و با شتاب گرانش زمین به سر شما اصابت می کنه)
5.دختر با کلاس: به بادی گارداش می گه دمار از روزگارتون در بیارن(شانس بیارین بادی گاردا بچه قزویین نباشن)
6.دختر رزمی کار: شما رو به مبارزه روی رینگ دعوت می کنه(بدبخت شدید رفت)
7.دختر کرم: زنگ می زنه گشت ارشاد می اد 2 تانو می گیره...بعد وقتی دارن به شما دست بند می زنن میاد جلو شکلک در میاره
8.دختر با روحیه جهاد: عملیات انتهاری انجام می ده(یعنی هم خودشو شوت می کنه به پروت...هم شما و طرف رو به دیار باقی می رسونه)
9.دختر عشق فلسطین: با قلاب سنگ و سنگ و پاره اجر می افته دنبالتون
10. دختر سادیسمیک: یه باند کشتن پسران دو زیده تشکیل می ده و به عنوان اولین سوژه شما رو انتخاب می کنه(بابا تخیل!!!!!!)
11.دختر جلب مخفی: عین خیالشم نیست
12.دختر لارج: ای بابا مگه من با 5 تا پسره دیگه می گردم چی می شه؟؟؟بذار بنده خدا کیس های جدید رو تجربه کنه...خوبه واسش(البته این تو ضمیر ناخوداگاه دختره نقش می بنده که من با درایت و بینشی که دارم کشفش کردم)
13.دختر دست و پا بسته: میاد خونه...یه گوشه کز می کنه...دپرس می زنه...هی گریه می کنه....هی گریه می کنه...هی گریه می کنه....اونقدر که سیل میاد شما رو تو خودش خفه می کنه(هان چیه؟فکر کردی این دیگه نمی تونه کاری بکنه؟کور خوندی!!!!حتی بی ازارترین دخترها هم می تونن کلی خطرافرین باشن)
14.دختر خرافاتی: می ره پیش فالگیر...یه معجون واسه شما می گیره که محتوی:ادرار مورچه،تف ماهی،اشک سوسک و پشم سوسمار است(البته خوردن و مردن شما در یک لحظه و بدون درد انجام می شه)
15.دختر معتقد: هر چی کتاب دعا و ذکر و مشکل گشا داره رو بر می داره می ره حرم امام...و یه نفرین هلاکت واسه دختره می خونه...یه دعای بازگشت واسه شما می خونه...پول و شماره تلفن شما رو می ندازه تو حرم(شاید فرجی شه)
#در اخر توصیه می کنم مواظب خودتون باشید...دخترا بر خلاف ظاهر ناز و فانتزیشون خیلی خطرناک هستند(حتی نقل می کنن تاریخ دانان که دختر در قدیم به صورت دوخطر استعمال می شده که می گویند:خطر اول فنا و نابودی است و خطر دوم بقا و بدبختی...که هر دو به زوال می انجامد)

اموزش دختر بازی

مرحله ی یک: در مرحله ی یک شما دنباله یه راهی هستید که بتونید دخترهایی رو به شما یه حد اقله علاقه رو دارن پیدا کنید. چون شما آدم های زرنگی هستید و نمی خواید وقت خودتون رو با دختر هایی که باید مدت ها روشون کار کنید و خرجشون کنید و ... تلف کنید. آسون ترین کاربرای پیدا کردنه این دختره ها استفاده از نگاهه. تو هر جایی که هستید حواستون به دخترهایی که تو چشمتون نگاه می کنن باشه.

مرحله دو: تاییدیه گرفتن برای مرحله ی یک - برای این که نه خودتون رو خراب کنید و نه این که بی خود مزاحمه کسی بشید که ازتون خوشش نمیاد. باید مطمعن شید که نگاه اول از رویه کنجکاوی و بی کاری و ... نبوده و واقعا یک check out واقعی بوده.باری این کار بعد از این که نگاهه اول انجام شد (بر خلافه ایده ی عمومی که انقدر به دختره زل به زن که از رو بره و بفهمه تو چه آدمه قوی ای هستی) شما نگاهتون رو بر می گردونید. نه با حالت بد، عادی. و سعی می کنید که دوباره یک نگاه بگیرید که مطمعن شید نگاه اول واقعی بوده. وقتی نگاه دوم رو گرفتید قبل از این که نگاهتون رو بر گردونید یه نیم لبخندی به دختره می زنید و خوب حواستون رو جمع می کنید ببینید عکس العملش چیه. اگر عینه گاو روشو کرد اون ور و خودشو ان کرد، کسی نیست که شما دنبالش می گردید. اگر اون هم یه ته لبخندی تحویلتون داد، می فهمید که مرحله اول به خوبی انجام شده و دختره مورد نظر برای مراحل بعدی آمادست.

مرحله ی سه: مرحله ی سه مرحله سختیه ، چون مرحله ایست که باید بدون این که تخماتون توی دهنتون بیاد برید جلو و ارتباط بر قرار کنید. بد ترین کاری که می تونید بکنید اینه که برید جلو بگید سلام من حسن قلی ام. چون دختره بلافاصله تو دلش می گن به من چه! بهترین کاری که می تونید بکنید اینست که به طور غیر مستقیم خودتون رو به جایی که دختره هست نزدیک کنید. هیچ وقت مستقیم به طرفش قدم بر ندارید که دارم میام باهات حرف بزنم ، خیلی بده. مثلا فرض کنید توی یک بار هستید و دختر دمه بار نشسته، نرید طرفه دختره ، به هوای گرفتن یه نوشیدنی برید جلو، انگار نه انگار که اصلا دختره هست اونجا ولی خودتونو به جایی برسونید که بتونید باهاش به راحتی صحبت کنید. (اگر وردارید بنویسید که آقا در شهره ما بار وجود نداره یا خودمو می کشم یا شما رو. نه، شما رو می کشم. بار نه کتابخونه، نه سوپرمارکت، نه پارک، نه مهمونی)یه حسنه بزرگ این کار اینه که اگر باهاش حرف زدید و خیطتون کرد و حمحل نداد کمتر حالتون گرفته می شه تا زمانی که مستقیم برید جلو. وقتی که نزدیک شدین و یه چند دقیقه گذشت یه سوژه از شرایطی که درش هستید گیر بیارید و باهاش سره حرفو باز کنید. نه با تته پته و هول شدن، خیلی راحت. مثلا تو همون باری که بالا مثال زدم می تونید بگید چه موزیکه خوبی، همیشه سه شنبه ها این سبک موزیک می زنه؟ (دیدید چی شد، نه سلام من قلی هستیم، نه من می تونم چند دقیقه وقت گرانبهاتون رو بگیرم و...) اصلا مهم نیست که دختره چی جواب میده یا شما چی می پرسید ، مهم اینه که شما می خواید برخورد دختر رو ارزیابی کنید. اگر علاقه مند به حرف زدن بود و شروع کرد به این که هرچی .. نمی دونم من دفه ی اولمه تو ... علامته خوبیه. اگر خشک گفت: نه یا مثلا نمی دونم یا .. وقتتون رو تلف نکنید، فقط می خواسته بکشونتتون جلو که برید بگید می تونم وقتتون رو بگیرم که بگه نه حالتون رو بگیره. حالا شما پاتک زدید مستقیم نرفتید جلو حاله خودش بیشتر گرفتس. اگر خیلی از دختره خوشتون اومده و جواب اول اونی که می خواید نیست ولی خیلی هم خشک و کوتاه نیست می تونید یه سوال دیگه هم بکیند. اگر دیدید باز اوضاع همونطوره، قبل از این که با یه برخورده بد مواجه بشید خودتون محل کار خود رو ترک گفته و به پناهگاه وارد شوید = فرار (از دوران جنگ خواننده داریم؟! یا همه کم سن و سالید)

مرحله چهار: این مرحله دیگه بستگی داره هدفتون از ایجاده اون ارتباط چی بوده.

بعد از این که دیدید نه واقعا به شما علاقه منده و حرف ها داره خوب پیش میره، بسته به جایی که هستید یه بهانه بیارید و اون جا رو ترک کنید. مثلا: تو بار - دوست داری بریم یه قدم بزنیم. تو کلاب: صدا اذیت می کنه، می خوای بریم بیرون راحت تر حرف بزنیم و ....


از این به بعدش رو خود دانید. به هرجا که دوست دارید ختم کنید داستان رو.

یادتون باشه ، خوشگل یا بد گل یا هرچی، اگر ظاهر آراسته داشته باشید، همیشه دختری پیدا میشه که از شما خوشش بیاد. لا اقل از هر صد تا دختری که می بیند یکیش از شما خوشش میاد. پیداش کنید و وققتون رو با 99 تای دیگه ای که از شما خوششون نمیاد تلف نکیند. نگاه بزرگترین سر نخه ، حواستون باشه

اینم جوکهای جدید

سلااااااااام
اینم جوکهای جدید


بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم... بعد تو تخم بذار, منم میرم گوجه بخرم املت بخوریم
 .
 .
 .
به گوش آبادانیه میرسه که توی قزوین یک کبوتر هست که با یک بال پرواز میکنه!!؟؟؟
به سرعت حرکت میکنه و میره کبوتر رو میخره ولی وقتی پرش میده میبینه داره با دوتا بالش پرواز میکنه برمیگرده قزوین و به فروشنده شکایتش رو میکنه و قزوینیه در جوابش میگه: بالام جان اینجا قزوینه این کبوتر هم از ترس یک بالش رو میگیره در کو نش و پرواز میکنه!!!؟؟؟؟
-
-
-
یه ترکه میره خواستگاری  بابای عروس بهش میگه اون گله که زدی به یقت خارش اذیتت نمیکنه ترکه میگه خارش که نه ولی گلدونش که تو شلوارمه دهنمو سرویس کرده.
-
-
-
ترکه یه قالب یخ میگیره دستش میره تو آفتاب وای میسه رفیقش بهش میگه داری چیکار میکنی میگه این یخه آب میده میخوام ببینم کجاش سوراخه رفیقش بهش میگه خاک تو سره خرت همین کارارو کردی بهمون میگن ترکه خر برو یه تشت آب بیار یخو بگیر توش هرجاش سوراخ باشه حباب پس میده.
-
-
-
به ترکه میاد تهران می بینه دو تا تهرانی دارن مشروب میخورن می ره فالگوش وای میسه تیکه کلامشونو یاد بگیره تهرانی به رفیقش میگه داش اسمال یارو میگه نوکرتم بفرما میگه خواهر داری رفیقش میگه واسه چی داش میگه  د بگو خیره میگه آره دارم کنیزته تهرانی میگه به سلامتیش میرم بالا خوارو مادر بدخواشو گ ا ی ی د م  ترکه میدو میره داهاتشون یه ماءالشهیر میخره با رفیقش شروع میکنن خوردن ترکه میگه اصغری خواهر داری رفیقش میگه بتوچه میگه بگو بابا خیره میگه آره دارم ترکه میگه مادرشو گ ا ی ی د م.
-
-
-
عربه میخاسته بره عروسی چون لباس درست حسابی نداشته هیچّی نمیپوشه یعنی ل خ ت مادر ز اد  میشه و میره. دوستش رو توی راه میبینه و میگه: لباسم چطوره؟
دوستش میگه: لباس قشنگیه ولی کراواتش رو خیلی پایین بستی!؟
-
-
-
ترکه میره لیوان بخره ... تو یه مغازه ، لیوانها رو بر عکس چیده بودن ، ترکه یه لیوان بر میداره و میگه :

اینها که سرش بسته و تهش سوراخه ، به درد نمیخوره ، برم یه جای دیگه !!!
-
-
-
 یه دستگا هی بوده که % خریت رو نشون میداده بدن یه عربه میره دستشو میزاره میگه 20% خر 20% خر بعد یه ترکه میره دستشو میزاره میگه 100% خر 100% خر بعد یه لره میره دستشو میزاره میگه صد رحمت به خر صد رحمت به خر!
-
-
-
 یه صندلی بوده که هرکس روش میشسته و دروغ میگفته بادکنک بالای سرش میترکیده اصفهانیه میشینه میگه مافکر میکنیم آدمای ولخرجی هستیم بادکنک میترکه رشتیه میشینه میگه ما فکر میکنیم که آدمای با غیرتی هستیم بادکنک میترکه ترکه میشینه میگه ما فکر میکنیم... بادکنک میترکه!!!!
-
-
-
- خداحافظی آدمهای فضایی از انوشه انصاری:$%$#%^&@  
 ترجمش:هی خانوم کجا کجا
-
-
-
- یه روز تارزان از بالای قزوین رد می شه
میگه: اوو اوووووووووو اووو ت ا وه اوه او ه آ خ و ا ی.
-
-
-
- خبر فوری:بعد از منفی اعلام شدن آزمایش ایدز بهروز موجی از شادی سراسر قزوین را فرا گرفت
-