JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

آدم‌هاو نشانه‌ها

آدم‌هاو نشانه‌ها


مشخص کنید که از میان 9 شکل زیر ، کدام شکل را بیش از همه مناسب خودتان می‌دانید. آن‌وقت توضیحات مربوط به شکل انتخابی‌تان را بخوانید
 

 

   بی‌خیال اهل شوخی سرزنده
شما عاشق زندگی آزاد و زندگی برای هر لحظه هستید. می‌خواهید تا آن جا که ممکن است از زندگی لذت ببرید و طرفدار این شعار هستید که «فقط یک بار می‌شود زندگی کرد.»
در مورد چیزهای جدید خیلی کنجکاوید. با تغییر دادن، رشد می‌کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که حس کنید دست و پایتان را بسته‌اند. دنیای اطرافتان را از همه جهت تجربه می‌کنید و همیشه آماده پیشامدها هستید.
 

   مستقل، برخلاف رسوم معمول آزاد
شما یک زندگی بدون وابستگی می‌خواهید که بتوانید طبق میل خودتان زندگی کنید. گرایش‌های هنری در کار یا اوقات فراغت‌تان دارید. تمایل‌تان به آزادی گاهی سبب می‌شود دقیقا مخالف آن کاری که از شما انتظار می‌رود را انجام دهید. سبک زندگی شما کاملا فردگرایانه است. هیچ‌وقت کورکورانه از آن چه که همه انجام می‌دهند، پیروی نمی‌کنید، بلکه می‌خواهید طبق ایده‌ها و افکار خودتان زندگی کنید، حتی اگر اسم این کار، “شنا کردن در جهت خلاف رودخانه” باشد.
 

   درونگرا، حساس،اهل تفکر
شما معمولا به خودتان و محیط اطرافتان، بیشتر از بقیه مردم، فکر می‌کنید و با آنها دست و پنجه نرم می‌کنید. از سطحی‌نگری متنفرید، ترجیح می‌دهید تنها بمانید تا اینکه با آدم‌های سطحی حرف بزنید. اما روابط شما با دوستان‌تان بسیار محکم است، چیزی که به شما آرامش و همنوایی درونی می‌بخشد.  زیاد به این که خیلی طولانی، تنها بمانید اهمیت نمی‌دهید و خیلی کم پیش می‌آید که حوصله‌تان سر برود.
 

   زمینی، متعادل متناسب از نظر روانی
شما از سبک زندگی مبتنی بر طبیعت خوشتان می‌آید و از عشق‌های ساده لذت می‌برید. مردم شما را تحسین می‌کنند چون پاهایتان به زمین محکم است و قابل اتکا هستید. به نزدیکان‌تان حس امنیت می‌بخشید.
همه می‌گویند که انسان هستید و خونگرمید. هر چیز جلف و مبتذل را رد می‌کنید. به مد، شک دارید. برای شما، لباس باید کارکردی باشد و در حینی که جلب توجه نمی‌کند، شیک هم باشد.

 

  حرفه‌ای، عملگرا متکی به خود
شما مسوولیت زندگی‌تان را به عهده می‌گیرید. بیشتر به تلاش خودتان اعتقاد دارید تا شانس. مشکلات را به شکلی عمل‌گرایانه و غیرپیچیده، حل می‌کنید. نگاهی واقع‌گرایانه دارید و بدون تزلزل از عهده مسایل، برمی‌آیید.
در محل کار به شما مسوولیت‌های زیادی داده‌اند چون همه می‌دانند که می‌شود به شما تکیه کرد. قدرت اراده شما، منعکس کننده اعتماد به نفس‌تان است. هیچ‌وقت تا زمانی که ایده‌هایتان را به انجام نرسانید، راضی نمی‌شوید.
 

   صلح‌جو، محتاط غیر خشن
شما آسانگیر اما محتاط هستید. بدون زحمت دوست پیدا می‌کنید. از حریم خصوصی و استقلال‌تان لذت می‌برید. دلتان می‌خواهد که هر چند وقت یک بار تنها باشید و در معنای زندگی تفکر کنید و با خودتان باشید.
به فضا نیاز دارید، بنابراین به مکان‌های دور از دسترس زیبا فرار می‌کنید اما گوشه‌گیر نیستید. وقتی خودتان و طبیعت تنها هستید، احساس آرامش دارید، زندگی و آن چه جهان به شما هدیه می‌دهد را دوست دارید.
 

     تحلیلگر، قابل اعتماد،‌ دارای اعتماد به نفس
حساسیت زودگذر شما، نشان‌دهنده احساساتی عالی و پردوام است. گاهی اوقات، دلتان می‌خواهد اطراف‌تان را با “گوهرهای” کوچکی که از این جا و آن جا به دست آورده‌اید پر کنید. بنابراین، فرهنگ نقش ویژه‌ای در زندگی شما دارد. شما سبک خودتان را یافته‌اید، سبکی که منحصر به فرد و فوق‌العاده است و کاری به مد روز ندارید. ایده‌آل شما، چیزی که زندگیتان را بر آن بنا نهاده‌اید، لذت فرهنگی است. کسانی که می‌خواهید با آنها ارتباط داشته باشید باید حتما سطح معینی از فرهنگ داشته‌باشند.
 

      عاشق‌پیشه خیال‌پرداز احساساتی
شما فردی بسیار حساس هستید. نگاه جدی و منطقی به مسایل را رد می‌کنید. به صدای احساس‌تان گوش می‌دهید و همین برایتان مهم است. در حقیقت، فکر می‌کنید داشتن آرزو در زندگی هم مهم است. آدم‌هایی را که رمانتیک بودن را مسخره می‌کنند و طرفدار عقلند را رد می‌کنید. اجازه نمی‌دهید هیچ چیز احساسات غلیظ و حالت‌های شما را محدود کند.
 

   پویا، فعال، برونگرا
شما دلتان می‌خواهد که ریسک‌های خاصی را بپذیرید. در مقابل به کارهای جذاب و متنوع به شدت متعهد هستید. در مقابل، روزمرگی تاثیر برعکسی روی شما دارد.
بیشتر از همه چیز دوست دارید که در اتفاقاتی که می‌افتد، نقش فعالی داشته باشید. در چنین حالتی، بسیار باانگیزه‌می‌شود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد