JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

خدایان ریاضی باحال و توپ

سلام به همگی

درس ریاضیات اونقدر سخت هست که بعضی ها سوتی های به این بزرگی توش بدن. اینجا بعضی از سوتی های تاریخی دانش آموزان و دانشجویان در جواب دادن به سوال های ریاضی رو میبینید و جالبه بدونید که همه اینها واقعی هستن و سایت wikipedia اونها رو به اسم "ریاضیات خنده دار " منتشر کرده.

 

 

www.marshal-modern.net
 
این بیچاره سعی خودشو کرده و ظاهرا دیگه چاره ای نداشته. حتما استاد هم از اون کسایی بوده که به راه حل نمره نمیدن.
هر چند من اگر جای استاد بودم به خاطر خلاقیتش نمره اش رو می دادم.
 
 
www.marshal-modern.net
 
این دوست نابغه هم که موفق شده x رو پیدا کنه
 
 
www.marshal-modern.net
اینم جواب آقا پیتر وقتی ازش خواسته شده این چند جمله ای رو بسط بده
www.marshal-modern.net
 
این که دیگه آخرشه
 
www.marshal-modern.net
 
اینم که دیگه بدون شرحه
 
نظرات 1 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

واااااااااااااااااااای
مردم از خندههههههههههههه
منو بگو که از ریاضی متنفرررررررررم.
باربد جونم؟!
می تونم اینو تو وبلاگ خودم استفاده کنم بعدا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد