JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

عشق از دید افراد مختلف

عشق از دید افراد مختلف

1-عشق از دید حاج آقا:استغفرالله باز ازاین حرف های بی ناموسی زدی . (جمله عاشقانه :خداوند همه جوان ها را به راه راست هدایت کند )

 

2-عشق از دید دختر حاج آقا :آه ... خدای من یعنی میشه بدون اینکه بابام بفهمه من عاشق بشم .(جمله عاشقانه ندارد)

 

3-عشق از دید یک ریاضی دان :عشق یعنی دوست داشتن بدون فرمول.(جمله عاشقانه : آه عزیزم به اندازه سطح زیر منحنی دوستت دارم )

 

4-عشق از دید بقال سر کوچه:والا تو دوره ما عشق مشغ نبود ننمون رفت و این سکینه خانم رو واسه ما گرفت.(جمله عاشقانه:سکینه شام چی داریم ...)

 

5-عشق از دید اصغر کاردی(در زندان):مرامتو عشقه .عشقی.(جمله عاشقانه :چاقو خوردتیم لوتی ...)

 

6-عشق از دید یه دختر مدیوم کلاس و کمی بی غم : آه عزیزم کاش الان پیشم بودی بغلم می کردی ,سرمو میزاشتم رو شونه هات ....(جمله عاشقانه :دوستت دارم عزیزم ...)

 

7-عشق ازدید مادر بزرگم:این حرفای بد و نزن ,راستی این دختر اقدس خانوم خیلی دختر خانم و با کمالاتیه ,تازه تحصیل کرده هم است ...(جمله عاشقانه:بریم خواستگاری )

 

8-عشق از دید .....(خودتون الان می فهمید از دید کی):عزیزم تو که عاشقمی پس چرا هزینه عمل کردن دماغمو نمی پردازی .....,واسه نهار بریم سورنتو,سالی با دوستش هم قراره بیاد,دوست سالی واسش یه ماتیز(به قول بعضی ها دوو منگل)گرفته تو حتی حاضر نیستی واسه من که این همه دوستت دارم حتی یه پراید بخری .(عزیزم گوشی سونی میخوام و...راستی دوستت هم دارم)

 

9-عشق از دید کسی که بار اول عاشق میشه:عزیزم باور کن بدون تو حتی یه لحظه هم نمیتونم زندگی کنم ,تو واسم همه دنیا هستی ...(جمله عاشقانه:فدات بشم عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم)

 

10-عشق از دید کسی که بار اولش نیست:عزیزم خیلی دوست دارم ,باور کن به خاطر تو شب ها با پای برهنه میخوابم .(جمله عاشقانه:آه عزیزم دیرم شده باید برم )

 

11-عشق از دید یک راننده:رادیات(رادیاتور)عشق من از برایت جوش امده,باور نداری بر آمپرم نگر  (با لهجه شوفری بخونید)(جمله عاشقانه:عزیزم دوستت دار..بو بو بوغ)

 

12-عشق از دید بعضی ها:آه خدای من یعنی میشه بیاد خواستگاریم...(جمله عاشقانه:یا شابدالعظیم 1000تومن نذرت می کنم بیاد خواستگاریم)

 

13-به دلیل نحسی از نوشتن معذوریم(حتی شما دوست عزیز)

 

14-عشق از دید اراذل و اوباش:عشق مشغ سیخی چند,برو بچه سوسول دلت خوشه ,خونه خالی نداری ...(جمله عاشقانه:بو بوغ ...خانم بیا بالا خوش می گذره)

 

15-عشق از دید یک مهندس الکترونیک:عشق همان دوست داشتن است وقتی در av open loop ضرب میشود,البته در این ناحیه مغز انسان به صورت غیر خطی عمل میکند.(جمله عاشقانه:عزیزم تو منو در وسط منحنی مشخصه بایاس کردی )

 

16عشق از دید بابام :آخه پسر عشق واست نون و آب میشه ...حالا بگو ببینم پدرش چه کاره است؟(جمله عاشقانه برو با دختر حاج آقا ازدواج کن)

 

17-عشق از دید احمدک:عشق تنها هدف  آفرینش هستی است ,زیرا انسان تنها موجودی است که عاشق می شود.(جمله عاشقانه:.....................)

 

18-عشق از دید مادرها:وا مگه تو امسال کنکور نداری,عشق واسه بعد..,مگه تو امسال فلان نداری,عشق واسه بعدمگه تو امسال بهمان نداری ,عشق واسه بعد...(جمله عاشقانه:جملات عاشقانه ای هنوز بیان نشده)

 

19-عشق از دید کسی که در عشق شکست خورده:عشق یعنی کشک(جمله عاشقانه :برو کشکتو بساب)

 

http://www.faryadeasheghane.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

من کشک دوست ندارم ولی خوب مجبوریه دیگه :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد