JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

چند مطلب جالب

چند مطلب جالب
 
 
خدا به انسان دو دست داده دو تا پا داده دو تا گوش داده ولی میدونی چرا یه دونه قلب داده برایه اینکه بگردی دومیشو پیدا کنی
 
میدونی چرا بین انگشت ها فاصله است؟؟برایه این که روزی این فاصله با دستهایه دیگری پر شود
 
 
اگه یه روز از کناره پرندای رد شدی و نپرید فکر نکن تو رو ندیده بدون که تو رو ادم حساب نکرده
 
اگه خواستی بفهمی چقدر دوست دارم برو زیر بارون دستا تو باز کن هر چقدر بارون جمع کردی تو منو دوست داری هر چقدر جمع نکردی من تو رو دوست دارم 
 
اگه خواستی بفهمی که تا به کی دوست دارم ۱۰ تا شاخه گل مصنوعی بگیر هر موقع اخرین گل پژمرده شد بدون که از یادم رفتی
 
وقتی که داشتی میرفتی من فقط نگاهت کردم چون برایه گریه کردن یه عمر وقت داشتم ولی برایه دیدن تو........
 
میگی باونو دوست دارم با چتر میری زیرش
میگی پرنده ها رو دوست دارم تو قفس زندانیش میکنی
میگی گل دوست دارم از شاخه میکنی
انتظار داری نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
نظرات 1 + ارسال نظر
نهال دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد