JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

فلش

این کلیپ فلش رو حتما نگاه کنید خیلی با مزه ست . ببینید قالیباف و طرفدارانش چه میکنن :

دیدن فلش


لطف کنید این کلیپ رو ببینید و نظرتون رو در موردش بگید :

 

مشاهده ی کلیپ

 

 لطف کنید حتما نظرتون رو در مورد این کلیپ جدیدم بگید . آخه برای نظرتون احترام قائلم و نظرات شما رو در پیشرفت خودم مؤثر میدونم .

نظرات 2 + ارسال نظر
هدیه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.thinkandheart.blogsky.com/

سلام اتمین جان مرسی که سر میزنی
قالب رو عوض نکردم چون قالب خودم ساده تر بود بیشتر دوستش دارم ولی شاید واسه یه وبلاگ دیگه استفاده کنم
به هر حال ممنونم

هدیه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.thinkandheart.blogsky.com/

سلام امین جان مرسی که بهم سر زدی
قالب رو هم عوض نکردم بخاطر اینکه قالب خودم ساده تر بیشتر دوستش دارم ولی شاید واسه یه وبلاگ دیگه استفاده کنم به هر حال ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد