JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

درخواست گروهی از خانواده شهدا : احمدی نژاد وساطت کند، شادمهرع...

درخواست گروهی از خانواده شهدا : احمدی نژاد وساطت کند، شادمهر عقیلی به ایران بازگردد
 
شادمهر عقیلی متولد بهمن ماه سال 1351 در تهران بوده که در یک خانواده 6 نفره بزرگ شده است و در ایام دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران دو تن از برادرانش به مقام رفیع شهادت نائل شده اند.
همزمان با ایام فاطمیه وسالروز شهادت فاطمه زهرا (س) گروهی از خانواده های شهدا با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار اغماض و گذشت نظام اسلامی و بازگشت شادمهر عقیلی موسیقی دان و خواننده محبوب کشورمان شدند.

 

بنابراین گزارش، خانواده شهدا در نامه خویش به رئیس جمهور خواستار انعطاف، گذشت و اغماض مسئولین قوه قضائیه در قبال بازگشت شادمهر عقیلی شده و از جناب آقای دکتر احمدی نژاد خواسته اند واسطه بازگشت وی گردد. در این نامه تاکید شده است که بالطبع با عفو و گذشت نظام اسلامی و بازگشت وی به موطن خویش ، همچون گذشته فرصت خواهد یافت به فرهنگ ارزشی و دینی کشور خدمت نماید.
شادمهر عقیلی به دلیل اجرا و آهنگ سازی ترانه آ«یاس کبودآ» در مصیبت شهادت ام ابیهاء فاطمه زهرا (س) محبوب خانواده های ایرانی بوده و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و به دلیل اینکه عضو خانواده بزرگ شهدا می باشد توانسته در دل رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا جایی برای خود باز کند.
این خواننده جوان، متولد بهمن ماه سال 1351 در تهران بوده که در یک خانواده 6 نفره بزرگ شده است و در ایام دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران دو تن از برادرانش به مقام رفیع شهادت نائل شده اند.
وی از کودکی به سمت آلات موسیقی کشیده شد و با پیانو آشنا شد؛ اما در سن ده سالگی ویلن را به عنوان ساز اصلی انتخاب نمود.
عقیلی در سال 1376 به واحد موسیقی صدا و سیما رفت و در کنار موسیقی به بازیگری نیز می پرداخت. وی 4 سال قبل روانه کانادا شد و از آن تاریخ بارها خواسته به ایران مراجعت نماید که بدلیل ترس از پیگرد های قضایی موفق به این امر نشده است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد