JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

JOJO همه چی داره تو بگو چی نداره

به علت مشکل تو قالب قبلی فعلاً .......

یه خبر جد بد

شرکتهای GENPETS اقدام به تولید عروسکهای زنده کرده است . این شرکت به کمک مهندسی زیستی و اصلاح ودستکاری DNA ، اقدام به تولید پستانداران زنده کرده است . این موجود زنده در 7 شخصیت مختلف تولید گردیده است .
این حیوانات با القای خواب زمستانی درآنها در بسته بندیهای ویژه ای عرضه میگردند .بسته بندیها دارای نشانگر ضربان قلب حیوان ، چراغ های
LED که درجه تازگی حیوان را نشان میدهد ، دارای سیستم( IV ) که حیوان توسط یک لوله باریک تغذیه میگردد، میباشد عمر این حیوانات یک تا سه سال است ، وپس از خارج شدن از بسته بندی خواب زمستانی سروصدای کمی داشته وبا کودکان وانسان سریع انس میگیرند .

این عروسک یک پستاندار عقیمشده است که به کمک علم مهندسی ژنتیک ساخته شده. ترکیبی از ژنهای خرگوش ، شامپانزه و خوک. با استفاده از القای خواب زمستانی ، در جعبه نگهداری میشه و این جعبه ضربان قلب و میزان تازگی اون رو نشون میده. در دو مُدل یکی با طولعمر یکسال و یکی با طولعمر سهسال ساخته شده.  در هفت مدل  پهلوان( قرمز) ، ماجراجو(نارنجی) ، شاد(زرد) ، آروم(سبز) ، متین(آبی ) ، روحانی(بنفش) ساخته شدهان. قیمت هنوز مشخص نیست و تنها به صورت آزمایشی در اختیار اعضای شرکت قرار گرفتهان .

این موجود زنده طوری ساخته شده که حرکات محدودی مانند یک نوزاد داشته باشه. مدفوع بسیار مختصری داره و به غذای کمی احتیاج داره. قد حدود بیست و قطر هفت سانت. جثه اون از این بزرگتر نمیشه. کاملاً درد رو حس میکنه ولی نمیتونه اصوات بلند تولید کنه. داری خون عضله و استخوانه. بعد از خروج از جعبه ظرف بیست دقیقه بیدار میشه و چشمهاش رو باز میکنه

www.hamtaraneh.com

www.hamtaraneh.com

www.hamtaraneh.com

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد